بعداز نماز مغرب وعشا عزاداران مسجد حضرت امیرالمومنین ع مراسم شام غریبانو اجرا نمودن، ازخیابان اشرفی اصفهانی رفتن و از خیابون جمهوری برگشتن به مسجد ،حالم مساعد نبود بعداز اتمام مراسم آمدم خونه، به شیخ علی نصیری گفتم مجلسو اداره کنه........